XIV NIT DE L’EMPRESARIAT – PREMIS FAGEM 2021

29/11/2021

La FAGEM va celebrar dijous 25 de novembre la 14a edició de la Nit de l’Empresariat del Maresme, un acte de punt de trobada i homenatge a la feina de tot el teixit empresarial de la comarca.

Després de la situació generada per la crisi de la covid, els empresaris de la comarca van reunir-se en una trobada que any rere any s’ha consolidat com un dels actes empresarials més esperats de l’any.  El Teatre Monumental de Mataró va ser l’escenari d’una trobada que va aplegar més de 200 personalitats del món  empresarial, econòmic i institucional del Maresme. Durant la Nit de l’Empresariat es van lliurar els Premis FAGEM 2021, uns guardons que arriben a la seva onzena edició donant visibilitat pública a les millors iniciatives empresarials sorgides a la comarca.

Una nit màgica pel nostre sector on es va fer entrega del premi al Reconeixement a la contribució a l’Associacionisme Empresarial que va rebre el president del Gremi el Sr. JUAN JORDÁN, un homenatge a l’empresari maresmenc que per la seva trajectòria suposa un actiu a la comarca. Aquest premi és d’assignació directa i es manté en secret fins al moment del seu lliurament.

I màgica també pel lliurament del premi a la Dona Empresària de l’any que va rebre la Sra. YOLANDA CEBRIÀ, que en un món on la dona no hi té gaire representativitat, porta gairebé 15 anys al capdavant d’EXCAVACIONS ILURO tot un referent a la comarca.

També l’orgull que una altra empresa agremiada fos finalista al premi Jove Empresari, el Sr. PEDRO MATALLANA de COPERMA.

portada_FB_20211026102212_20211026102629

El Gremi de Constructors i Promotors d'Obres de Mataró i Comarca

és una entitat sense ànim de lucre al servei de les empreses constructores i promotores, donant resposta a les seves necessitats i ésser el seu interlocutor davant les administracions, institucions socials i entitats vinculades d’alguna manera al món de la construcció.

Edifici “Can Boada”
carrer Pirineus, 17
(cantonada Via Europa)
08303 Mataró (Barcelona)