X Jornada de l’Empresariat del Maresme

16/10/2017

Durant el mes d’octubre, en el marc de la X Jornada de l’Empresariat del Maresme, es lliurarà el Premi FAGEM a la Trajectòria Empresarial, el Reconeixement a la contribució a l’Associacionisme Empresarial i una Menció especial al Jove Empresari de menys de 35 anys. Enguany s’ha incorporat la Menció especial a la Dona Empresària i la celebració del 40è Aniversari d’ASEGEMA.

JORNADA EMPRESARIAT

El Gremi de Constructors i Promotors d'Obres de Mataró i Comarca

és una entitat sense ànim de lucre al servei de les empreses constructores i promotores, donant resposta a les seves necessitats i ésser el seu interlocutor davant les administracions, institucions socials i entitats vinculades d’alguna manera al món de la construcció.

Edifici “Can Boada”
carrer Pirineus, 17
(cantonada Via Europa)
08303 Mataró (Barcelona)